„Pretože ja za to stojím.“
Týchto päť jednoduchých slov sa stalo ikonickým sloganom krásy a posilnenia postavenia žien, a luxusná kozmetika sa tak stala prístupná pre všetkých. Vďaka tomuto prvému reklamnému sloganu v histórii, ktorý vyzdvihuje predovšetkým sebavedomie žien, sa L'Oréal Paris stala priekopníckou kozmetickou značkou. Už od roku 1971, kedy bol slogan L'Oréal Paris prvýkrát publikovaný, povzbudzoval spotrebiteľov k vytvoreniu spojenia medzi značkou s ich vlastnou sebahodnotou. Toto však nie je jediný symbol zmocnenia, ktorý značka predstavuje.
Naši hovorcovia sa skladajú zo širokého spektra známych osobností, ktoré podporujú silu a posilnenie svojho postavenia a inšpirujú tak ostatných, aby každý deň napĺňali svoj talent. Eva Longoria je vedúcou feministického hnutia v oblasti zábavného priemyslu. Jane Fonda je ikonou feministického boja za práva žien a ekológiu. Liya Kebede spolupracuje s nadáciou „Lemlem Foundation“, aby pomohla ženám v Afrike rozvíjať sa vďaka tomu, že im umožní zdravotnú starostlivosť, vzdelávanie a prácu. Doutzen Kroes spolupracuje s organizáciou „Elephant Crisis Fund“, čím ide proti priemyselnému trendu týrania zvierat.
Vo všetkom, čo robíme, L'Oréal Paris demonštruje svoje feministické hodnoty prostredníctvom podujatí ako napríklad „Women of Worth“. Po mnoho rokov vzdáva úctu výnimočným ženám, ktoré venujú svoj čas, aby odovzdali pozitívne hodnoty vo svojom okolí. Toto podujatie poskytuje týmto ženám cennú platformu a podporuje ich v ich úsilí prostredníctvom potrebného financovania.