![Visuel2_resized](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel2_resized.jpg?w=260&rev=f3dfd7fdd26a4e22a128020bd8aa4a4a&hash=C14536DC92E4764FFCA68ACBF676620DB0092B70 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel2_resized.jpg?w=320&rev=f3dfd7fdd26a4e22a128020bd8aa4a4a&hash=446E302B8E9E6A8CBB73DD8FE1C00A0E4EDC165A 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel2_resized.jpg?w=660&rev=f3dfd7fdd26a4e22a128020bd8aa4a4a&hash=8EEDD05F9EF1266192CCA3CAF56EB37AA74D1614 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel2_resized.jpg?w=700&rev=f3dfd7fdd26a4e22a128020bd8aa4a4a&hash=EA0DAF86F6F57BD657576BBEBFF959065BAB8D09 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel2_resized.jpg?w=810&rev=f3dfd7fdd26a4e22a128020bd8aa4a4a&hash=A52C4374D95179249B706F5EF05BDDBE9A3D7703 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel2_resized.jpg?w=910&rev=f3dfd7fdd26a4e22a128020bd8aa4a4a&hash=3F42A9409E07AEA12D81D1DE7D7B5B4492B9E382 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel2_resized.jpg?w=1170&rev=f3dfd7fdd26a4e22a128020bd8aa4a4a&hash=B2657609B55E2BF4EF191F6575E1980E9B96D4C6 1170w)
Už viac ako 110 rokov uplatňujeme zásady bezpečnosti, účinnosti a kvality. Ako značka, ktorá vždy bojovala a oslavovala posilnenie postavenia žien, L´Oréal Paris čelí stereotypom a presadzuje modernú víziu ženskosti. Skutočne podporujeme všetky ženy na ich ceste, aby našli naplnenie, každá podľa svojich vlastných pravidiel a túžob.
KRÁSA V POHYBE
Na počiatku značky L'Oréal Paris stál výskumník Eugène Schueller, ktorého jedinečný záujem o vedecký pokrok bol hnacím motorom krásy vtedy a dnes. 110 rokov od začiatku inovatívneho vývoja L’Oréal Paris hrdo predstavuje rad vysoko kvalitných kozmetických výrobkov s klinicky overenou účinnosťou a bezpečným použitím. Trvalo roky, kým sme vytvorili a zdokonalili našu kolekciu prísad: regeneračný Ceramid R vo vlasovej starostlivosti Elseve Total Repair, Mexoryl SX, náš vlastný stabilný a ekologicky koncipovaný UV filtračný systém a Pro-Xylane - ekologický produkt zelenej chémie, ktorý s využitím cukru účinne bojuje proti starnutiu, v rámci našej ikonickej pleťovej kozmetiky Revitalift Laser.
Hľadanie inovácií založených na zodpovednom prístupe predstavuje súčasť našej DNA a L'Oréal Paris ide ešte ďalej v rámci sociálnej zodpovednosti podnikov (SZP). Už v roku 1989 - 14 rokov predtým, ako sa to stalo v tomto odvetví zákonnou požiadavkou - sme zastavili testovanie ktorejkoľvek zo zložiek na zvieratách a obrátili sme sa na inovatívne riešenia spoločnosti Episkin, aby sme tak zaručili bezpečnosť našich výrobkov. Tento model rekonštruovaných tkanív pleti, ktorý je výsledkom viac ako 30-ročného vedeckého výskumu a odborných znalostí v oblasti tkanivového inžinierstva spoločnosti L'Oréal, je cenným nástrojom na pochopenie najvnútornejších mechanizmov biológie kože bez toho, aby bolo ubližované zvieratám.
Čo prinesie budúcnosť? Pokračujeme v inovácii založenej na zodpovednom prístupe. V súčasnosti sa snažíme do konca roka nahradiť všetky naše nádoby šampónov recyklovanými a recyklovateľnými plastami.
![Visuel3_resized](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel3_resized.jpg?w=260&rev=c2cdb5b8ad9d42cab1ee1aa0d6ef880e&hash=FB622EC59E5214057D034B9A07A6EC88C34B5698 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel3_resized.jpg?w=320&rev=c2cdb5b8ad9d42cab1ee1aa0d6ef880e&hash=0CD11FE2414AC6E6EB06BD0B76BF645278BC7364 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel3_resized.jpg?w=660&rev=c2cdb5b8ad9d42cab1ee1aa0d6ef880e&hash=D423C59E87013B914F818B6A5CB9BB18966E9D2A 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel3_resized.jpg?w=700&rev=c2cdb5b8ad9d42cab1ee1aa0d6ef880e&hash=DE0CDB6AE1BB22EAC4DAF3D61D0D9180A7359E19 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel3_resized.jpg?w=810&rev=c2cdb5b8ad9d42cab1ee1aa0d6ef880e&hash=7E85169074F046DFDC045C002E7F13CA287273DA 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel3_resized.jpg?w=910&rev=c2cdb5b8ad9d42cab1ee1aa0d6ef880e&hash=6AF1BED2281BD1E42A0942575C453221D637EA90 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel3_resized.jpg?w=1170&rev=c2cdb5b8ad9d42cab1ee1aa0d6ef880e&hash=7ADC4671C1BC1E58AF068A4A1F8CFEDD477641FD 1170w)
KRÁSA INŠPIRUJE
L'Oréal Paris predstavuje ikonu francúzskej krásy po celom svete a zachytáva krásu v jej rozmanitých podobách. Veríme, že na ňu neexistuje jeden univerzálny meter, ale že krása spočíva vo svojej jedinečnosti. Slávny „tím snov“ spoločnosti L'Oréal pozostáva z ambasádorov rôzneho pôvodu a zahŕňa ikonické osobnosti z filmového, módneho a hudobného priemyslu. Tieto výnimočné ženy sú medzinárodnými hovorkyňami značky a odrážajú rozmanitosť našich klientov. V kultúre, ktorá je posadnutá mladosťou a kde sa staršie ženy cítia neviditeľné a bezvýznamné, sa skupina L'Oréal Paris spojila s britským časopisom Vogue, aby v roku 2019 vydali publikáciu „Non-Issue“ - ktorá vyzdvihuje hodnotu žien v zrelšom veku a vysvetľuje prečo by vek nemal byť problémom.
Francúzska kultúra poháňa výrobu produktov L'Oréal Paris, ale nielen to. Okrem kozmetiky predstavuje značka voľný parížsky štýl a prestíž, a stala sa tak skutočným kozmetickým partnerom niekoľkých dôležitých podujatí. Od roku 1997 je značka L'Oréal Paris oficiálnym partnerom prestížneho filmového festivalu v Cannes, ktorý uvádza dokonalú krásu do služieb filmového priemyslu. Okrem toho každý rok počas Parížskeho týždňa módy zvýrazňujeme naše odborné znalosti v oblasti líčenia. Ako značka zameraná na spotrebiteľa premieňame tieto obrovské francúzske podujatia na príležitosť podeliť sa o svoje odborné znalosti v oblasti krásy s verejnosťou. Demokratizácia krásy raz ročne pri príležitosti Parížskeho týždňa módy pomocou „Le Défilé L'Oréal Paris“, prvého predvádzacieho móla otvoreného pre všetkých.
KRÁSA POSILŇUJE POSTAVENIE ŽIEN
![Visuel4_resized](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel4_resized.jpg?w=260&rev=e56ec26822ce4578927338043f2adbf3&hash=0BFBAED80AB30D7FBD8E88B50483DA5761E4E413 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel4_resized.jpg?w=320&rev=e56ec26822ce4578927338043f2adbf3&hash=C751BD8E54F1A112109779D432900492CA85D757 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel4_resized.jpg?w=660&rev=e56ec26822ce4578927338043f2adbf3&hash=F2301F46F305B085B3AB7D2E1767910ECEDC9AD2 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel4_resized.jpg?w=700&rev=e56ec26822ce4578927338043f2adbf3&hash=E0A20BADD9D70EBA7B0F28BA41765BC85897ECA0 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel4_resized.jpg?w=810&rev=e56ec26822ce4578927338043f2adbf3&hash=6375CF71A0970E324B03B09395A587AF1F15C884 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel4_resized.jpg?w=910&rev=e56ec26822ce4578927338043f2adbf3&hash=4979B84DE1B1CCEA0DDD35DFB4D2FFCB513C2BBB 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel4_resized.jpg?w=1170&rev=e56ec26822ce4578927338043f2adbf3&hash=D85AD926469F5649F97152E0C30C64883A257942 1170w)
„Pretože ja za to stojím.“
Týchto päť jednoduchých slov sa stalo ikonickým sloganom krásy a posilnenia postavenia žien, a luxusná kozmetika sa tak stala prístupná pre všetkých. Vďaka tomuto prvému reklamnému sloganu v histórii, ktorý vyzdvihuje predovšetkým sebavedomie žien, sa L'Oréal Paris stala priekopníckou kozmetickou značkou. Už od roku 1971, kedy bol slogan L'Oréal Paris prvýkrát publikovaný, povzbudzoval spotrebiteľov k vytvoreniu spojenia medzi značkou s ich vlastnou sebahodnotou. Toto však nie je jediný symbol zmocnenia, ktorý značka predstavuje.
Naši hovorcovia sa skladajú zo širokého spektra známych osobností, ktoré podporujú silu a posilnenie svojho postavenia a inšpirujú tak ostatných, aby každý deň napĺňali svoj talent. Eva Longoria je vedúcou feministického hnutia v oblasti zábavného priemyslu. Jane Fonda je ikonou feministického boja za práva žien a ekológiu. Liya Kebede spolupracuje s nadáciou „Lemlem Foundation“, aby pomohla ženám v Afrike rozvíjať sa vďaka tomu, že im umožní zdravotnú starostlivosť, vzdelávanie a prácu. Doutzen Kroes spolupracuje s organizáciou „Elephant Crisis Fund“, čím ide proti priemyselnému trendu týrania zvierat.
Vo všetkom, čo robíme, L'Oréal Paris demonštruje svoje feministické hodnoty prostredníctvom podujatí ako napríklad „Women of Worth“. Po mnoho rokov vzdáva úctu výnimočným ženám, ktoré venujú svoj čas, aby odovzdali pozitívne hodnoty vo svojom okolí. Toto podujatie poskytuje týmto ženám cennú platformu a podporuje ich v ich úsilí prostredníctvom potrebného financovania.