L'Oréal Paris je popredná svetová kozmetická značka, ktorá ponúka to najlepšie z luxusnej kozmetiky pre všetkých. Od mejkapu a pleťovej kozmetiky až po farby a starostlivosť o vlasy, náš priekopnícky duch nás vedie k zdokonaľovaniu vedeckej činnosti a neustálym inováciám. Už viac ako 110 rokov uplatňujeme zásady bezpečnosti, účinnosti a kvality. Ako značka, ktorá vždy bojovala a oslavovala posilnenie postavenia žien, L´Oréal Paris čelí stereotypom a presadzuje modernú víziu ženskosti. Skutočne podporujeme všetky ženy na ich ceste, aby našli naplnenie, každá podľa svojich vlastných pravidiel a túžob.

KRÁSA V POHYBE

Na počiatku značky L'Oréal Paris stál výskumník Eugène Schueller, ktorého jedinečný záujem o vedecký pokrok bol hnacím motorom krásy vtedy a dnes. 110 rokov od začiatku inovatívneho vývoja L’Oréal Paris hrdo predstavuje rad vysoko kvalitných kozmetických výrobkov s klinicky overenou účinnosťou a bezpečným použitím. Trvalo roky, kým sme vytvorili a zdokonalili našu kolekciu prísad: regeneračný Ceramid R vo vlasovej starostlivosti Elseve Total Repair, Mexoryl SX, náš vlastný stabilný a ekologicky koncipovaný UV filtračný systém a Pro-Xylane - ekologický produkt zelenej chémie, ktorý s využitím cukru účinne bojuje proti starnutiu, v rámci našej ikonickej pleťovej kozmetiky Revitalift Laser.

Hľadanie inovácií založených na zodpovednom prístupe predstavuje súčasť našej DNA a L'Oréal Paris ide ešte ďalej v rámci sociálnej zodpovednosti podnikov (SZP). Už v roku 1989 - 14 rokov predtým, ako sa to stalo v tomto odvetví zákonnou požiadavkou - sme zastavili testovanie ktorejkoľvek zo zložiek na zvieratách a obrátili sme sa na inovatívne riešenia spoločnosti Episkin, aby sme tak zaručili bezpečnosť našich výrobkov. Tento model rekonštruovaných tkanív pleti, ktorý je výsledkom viac ako 30-ročného vedeckého výskumu a odborných znalostí v oblasti tkanivového inžinierstva spoločnosti L'Oréal, je cenným nástrojom na pochopenie najvnútornejších mechanizmov biológie kože bez toho, aby bolo ubližované zvieratám.

Čo prinesie budúcnosť? Pokračujeme v inovácii založenej na zodpovednom prístupe. V súčasnosti sa snažíme do konca roka nahradiť všetky naše nádoby šampónov recyklovanými a recyklovateľnými plastami.

KRÁSA INŠPIRUJE

L'Oréal Paris predstavuje ikonu francúzskej krásy po celom svete a zachytáva krásu v jej rozmanitých podobách. Veríme, že na ňu neexistuje jeden univerzálny meter, ale že krása spočíva vo svojej jedinečnosti. Slávny „tím snov“ spoločnosti L'Oréal pozostáva z ambasádorov rôzneho pôvodu a zahŕňa ikonické osobnosti z filmového, módneho a hudobného priemyslu. Tieto výnimočné ženy sú medzinárodnými hovorkyňami značky a odrážajú rozmanitosť našich klientov. V kultúre, ktorá je posadnutá mladosťou a kde sa staršie ženy cítia neviditeľné a bezvýznamné, sa skupina L'Oréal Paris spojila s britským časopisom Vogue, aby v roku 2019 vydali publikáciu „Non-Issue“ - ktorá vyzdvihuje hodnotu žien v zrelšom veku a vysvetľuje prečo by vek nemal by byť problémom.

Francúzska kultúra poháňa výrobu produktov L'Oréal Paris, ale nielen to. Okrem kozmetiky predstavuje značka voľný parížsky štýl a prestíž, a stala sa tak skutočným kozmetickým partnerom niekoľkých dôležitých podujatí. Od roku 1997 je značka L'Oréal Paris oficiálnym partnerom prestížneho filmového festivalu v Cannes, ktorý uvádza dokonalú krásu do služieb filmového priemyslu. Okrem toho každý rok počas Parížskeho týždňa módy zvýrazňujeme naše odborné znalosti v oblasti líčenia. Ako značka zameraná na spotrebiteľa premieňame tieto obrovské francúzske podujatia na príležitosť podeliť sa o svoje odborné znalosti v oblasti krásy s verejnosťou. Demokratizácia krásy raz ročne pri príležitosti Parížskeho týždňa módy pomocou „Le Défilé L'Oréal Paris“, prvého predvádzacieho móla otvoreného pre všetkých.

KRÁSA POSILŇUJE POSTAVENIE ŽIEN

„Pretože ja za to stojím.“

Týchto päť jednoduchých slov sa stalo ikonickým sloganom krásy a posilnenia postavenia žien, a luxusná kozmetika sa tak stala prístupná pre všetkých. Vďaka tomuto prvému reklamnému sloganu v histórii, ktorý vyzdvihuje predovšetkým sebavedomie žien, sa L'Oréal Paris stala priekopníckou kozmetickou značkou. Už od roku 1971, kedy bol slogan L'Oréal Paris prvýkrát publikovaný, povzbudzoval spotrebiteľov k vytvoreniu spojenia medzi značkou s ich vlastnou sebahodnotou. Toto však nie je jediný symbol zmocnenia, ktorý značka predstavuje.

Naši hovorcovia sa skladajú zo širokého spektra známych osobností, ktoré podporujú silu a posilnenie svojho postavenia a inšpirujú tak ostatných, aby každý deň napĺňali svoj talent. Eva Longoria je vedúcou feministického hnutia v oblasti zábavného priemyslu. Jane Fonda je ikonou feministického boja za práva žien a ekológiu. Liya Kebede spolupracuje s nadáciou „Lemlem Foundation“, aby pomohla ženám v Afrike rozvíjať sa vďaka tomu, že im umožní zdravotnú starostlivosť, vzdelávanie a prácu. Doutzen Kroes spolupracuje s organizáciou „Elephant Crisis Fund“, čím ide proti priemyselnému trendu týrania zvierat.

Vo všetkom, čo robíme, L'Oréal Paris demonštruje svoje feministické hodnoty prostredníctvom podujatí ako napríklad „Women of Worth“. Po mnoho rokov vzdáva úctu výnimočným ženám, ktoré venujú svoj čas, aby odovzdali pozitívne hodnoty vo svojom okolí. Toto podujatie poskytuje týmto ženám cennú platformu a podporuje ich v ich úsilí prostredníctvom potrebného financovania.

STAND UP!

„L'Oréal Paris“ znamená posilnenie postavenia v každej oblasti života ženy. Pouličné obťažovanie je v priamom rozpore s naším záväzkom zvyšovať sebaúctu každej ženy. Spolu s organizáciou Hollaback! a ďalšími miestnymi partnermi z mimovládnych organizácií vyzývame mužov a ženy, aby povstali a bezpečne reagovali, keď spozorujú obťažovanie alebo sa sami stanú jeho obeťou. Spoločne môžeme vytvoriť svet, v ktorom budú dievčatá a ženy s istotou kráčať bez akýchkoľvek foriem obťažovania. Pretože „za to stojí.“ Delphine Viguier-Hovasse, globálna prezidentka značky L'Oréal Paris.

Spustením nášho medzinárodného programu „Stand Up“ v spolupráci s odbornou mimovládnou organizáciou Hollaback!, chceme vyškoliť milión žien a mužov, aby vedeli, ako zasiahnuť, keď sa stanú svedkami či obeťami pouličného obťažovania. Týmto spôsobom prispejeme k lepšej kultúre rešpektu a dôstojnosti. Pretože my všetci za to stojíme.

*Ipsos – medzinárodná štúdia o sexuálnom obťažovaní vo verejnom priestore – L'Oréal Paris – apríl 2019.

Preskočiť posuvník: Články o starostlivosti o telo

Objavte ďalšie tipy a triky

Tipy pre šťastnú pleť

Preskočiť posuvník: Kompletný rad

Vylepšite pravidelnú starostlivosť o pleť

Doprajte svojmu novému vzhľadu viac lásky

Skip the inspirational slider.

#lorealhair – prvá v globálnej databáze

Inšpirácia najnovšími trendmi