Brand Section Digital Experiences Hero

Digitálne inovácie

Naša značka sa zakladá na vedeckom pokroku. Na zdokonalenie našich kozmetických produktov využívame najnovšie technológie vrátane umelej inteligencie a inovácií v oblasti údajov. Pomocou technológií rozšírenej reality a umelej inteligencie získavajú naše virtuálne skúšobne (ktoré sú výhradným vlastníctvom spoločnosti L’Oréal Paris) milióny údajov, aby dokázali ponúknuť odporúčania na mieru.

Brand Section Digital Experiences Image 1

Make Up Genius bola prvou iniciatívou značky, ktorá ponúkla digitálnu službu s takouto realistickou simuláciou. Dala ženám príležitosť vyskúšať si produkty, ktoré by inak ani nezvažovali. Ženy sa môžu stať tvorkyňami vlastného vzhľadu v reálnom čase a okamžite si zakúpiť vybrané produkty. Služba Skin Genius s použitím technológie Modiface High, ktorú spoločnosť L’Oréal odkúpila v roku 2018, odporúča zákazníkom produkty spolu s prispôsobenými informáciami o ich pleti – žiarivosti, kvalite pórov, pevnosti, ryhách, vráskach a odtieni pleti. Vďaka tejto úspešnej kombinácii klinických a technologických pokrokov ponúka Skin Genius úroveň spoľahlivosti, ktorá sa na 98 % vyrovnáva diagnózam dermatológov.

Tieto inovácie vo vlastníctve spoločnosti posúvajú hranice prispôsobenia kozmetických produktov. Pomáhajú ženám v ich každodennom živote, a hoci je naša kozmetická značka orientovaná na masový trh, ponúkame im jedinečnú skúsenosť.