![Brand Section Digital Experiences Image 1](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=260&rev=87a4157a6ba94a8cb85f1e2a22cca155&hash=C06D186FE022FF7CDF728922C969CBEEC1C6F300 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=320&rev=87a4157a6ba94a8cb85f1e2a22cca155&hash=214E3A6A6C7821A3F97182F2086A21EA6D3DF304 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=660&rev=87a4157a6ba94a8cb85f1e2a22cca155&hash=430344C2A9664DA0E90AFEB1201FCF0C7901D8C9 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=700&rev=87a4157a6ba94a8cb85f1e2a22cca155&hash=BCC1BAB3248F71D51A454708D082345B12A32CE2 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=810&rev=87a4157a6ba94a8cb85f1e2a22cca155&hash=899F53ECC45FAB9015CCBE16AC93585BF85B0058 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=910&rev=87a4157a6ba94a8cb85f1e2a22cca155&hash=7AE37C8561DEABB9063C58085813EDD2127F11F2 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/our-science/our-digital-experiences/brand-section_digital-experiences_image-1.jpg?w=1170&rev=87a4157a6ba94a8cb85f1e2a22cca155&hash=A6DBEA329D73B070CE29909E9C4064FFD20A3403 1170w)
Make Up Genius bola prvou iniciatívou značky, ktorá ponúkla digitálnu službu s takouto realistickou simuláciou. Dala ženám príležitosť vyskúšať si produkty, ktoré by inak ani nezvažovali. Ženy sa môžu stať tvorkyňami vlastného vzhľadu v reálnom čase a okamžite si zakúpiť vybrané produkty. Služba Skin Genius s použitím technológie Modiface High, ktorú spoločnosť L’Oréal odkúpila v roku 2018, odporúča zákazníkom produkty spolu s prispôsobenými informáciami o ich pleti – žiarivosti, kvalite pórov, pevnosti, ryhách, vráskach a odtieni pleti. Vďaka tejto úspešnej kombinácii klinických a technologických pokrokov ponúka Skin Genius úroveň spoľahlivosti, ktorá sa na 98 % vyrovnáva diagnózam dermatológov.
Tieto inovácie vo vlastníctve spoločnosti posúvajú hranice prispôsobenia kozmetických produktov. Pomáhajú ženám v ich každodennom živote, a hoci je naša kozmetická značka orientovaná na masový trh, ponúkame im jedinečnú skúsenosť.