Našou prvoradou výzvou je inovácia. Inými slovami, je potrebné integrovať najnovšie vedecké údaje a poznatky o pokožke a jednotlivých prísadách a priniesť ženám nové riešenia, a zároveň zabezpečiť, aby sme zosúladili environmentálne a sociálne ciele spoločnosti L'Oréal s účinnosťou a kvalitou našich výrobkov. Vždy berieme do úvahy vplyv účinných látok a surovín, ktoré používame a tiež ich pôvod.
SPOT (nástroj určený na optimalizáciu trvalo udržateľného produktu) je jedinečný a inovatívny. Bol vyvinutý spoločnosťou L'Oréal na hodnotenie celkového vplyvu kozmetického výrobku. Metodológia SPOT ako prvá v odvetví kvantifikuje sociálne a environmentálne účinky všetkých našich výrobkov v každom aspekte životného cyklu produktu.
SPOT je výsledkom spolupráce rôznych tímov spoločnosti L'Oréal – pre trvalo udržateľný rozvoj, obaly a výskum – a externých medzinárodných odborníkov. Metodológia bola implementovaná do všetkých výrobkov skupiny L'Oréal v roku 2017 a v súčasnosti je plne integrovaná do dizajnu a marketingu všetkých našich nových produktov.
Viac informácií nájdete tu.