Umenie vytvárať správne receptúry
Tento rad vedných disciplín predstavuje trvalý prínos v spolupráci s mnohými našimi partnermi počas procesu tvorby jednotlivých produktov, až pokým sa nedostanú k našim zákazníkom. Naše výskumné tímy nám poskytujú odborné znalosti v oblasti účinných látok a fyziológie kože, aplikovaného výskumu v oblasti receptúr, analýzy, mikrobiológie, chemickej fyziky a hodnotenia účinnosti.
Marketingový tím zabezpečuje, aby produkt vyhovoval potrebám spotrebiteľov a kozmetický priemysel nám umožňuje garantovať kvalitu našich výrobkov vyrábaných vo veľkých množstvách.
Je potrebné si uvedomiť, že skôr ako sa daný produkt dostane do obchodov, sa na jeho tvorbe podieľa viac ako 100 odborníkov!
![The Other Side Texture Image 2](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_2.jpg?w=260&rev=d7b071203b664fe782e0f33c4c1fe025&hash=38EACF1D8FF7741BD4D41015AAAD2AD21DF1E4BF 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_2.jpg?w=320&rev=d7b071203b664fe782e0f33c4c1fe025&hash=B36C354F2B80CFDEC4A414102CEA897A944A7F1C 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_2.jpg?w=660&rev=d7b071203b664fe782e0f33c4c1fe025&hash=3CC53144BB5F6628CC2AD325537BEC66244EF4B3 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_2.jpg?w=700&rev=d7b071203b664fe782e0f33c4c1fe025&hash=1C520C4A5466DF5913EFD12010C709B3EE4A9866 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_2.jpg?w=810&rev=d7b071203b664fe782e0f33c4c1fe025&hash=4F899BB84AA406F8FEA82476A615F8534FC37E49 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_2.jpg?w=910&rev=d7b071203b664fe782e0f33c4c1fe025&hash=D1125E22CCB0850463496F8C5FAA8CE46A859793 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_2.jpg?w=1170&rev=d7b071203b664fe782e0f33c4c1fe025&hash=E33912E73AE3A22BAD82E241F5D0A8210B4B5085 1170w)
Ako vytvárame tie najúčinnejšie receptúry?
Po prvé, receptúra je komplexnou kombináciou účinných látok, ktoré reagujú s inými zložkami.
Aby sa dosiahla ich optimálna účinnosť, musia sa uchovávať takým spôsobom, aby zostali stabilné.
Naše jedinečné znalosti zahŕňajú výpočet dávky týchto účinných látok s ohľadom na:
Tvorbu čo najbezpečnejších, najúčinnejších, jedinečných a senzorických kozmetických výrobkov v súlade s našou značkou.
Tento proces pozostáva z niekoľkých fáz: starostlivý výber účinných látok a prísad s ohľadom na ich obmedzenia s cieľom vytvoriť inovatívne zloženia a z nich kozmetický výrobok, ktorý zaujme spotrebiteľa svojimi senzorickými vlastnosťami a účinnosťou. Našou úlohou je zabezpečiť, aby sa každý výrobok dostal k spotrebiteľovi s dôkazom, že spĺňa kritériá účinnosti, bezpečnosti a kvality.
![The Other Side Texture Image 1](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_1.jpg?w=260&rev=0e36d025c422479e89fcee2296e0dc6e&hash=3BC34EE8B48C416A4422A8170934B669958ACDFB 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_1.jpg?w=320&rev=0e36d025c422479e89fcee2296e0dc6e&hash=D99D863B30C60AE56C501D9C7D861D0FA168F557 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_1.jpg?w=660&rev=0e36d025c422479e89fcee2296e0dc6e&hash=9CE7C2353AFB22010DBB67EFF68BDCBA4200819D 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_1.jpg?w=700&rev=0e36d025c422479e89fcee2296e0dc6e&hash=DBD21D1E4D07142F38B48535CE07DA884E9DCA76 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_1.jpg?w=810&rev=0e36d025c422479e89fcee2296e0dc6e&hash=D8B4E3F57DB576A1A2BC2A2829456941C8772C9C 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_1.jpg?w=910&rev=0e36d025c422479e89fcee2296e0dc6e&hash=8A07D822118ACCF4427E7EF203A74ED1628F8902 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_1.jpg?w=1170&rev=0e36d025c422479e89fcee2296e0dc6e&hash=7B1C31079599B8167372CE8238408E8BA51E4C0C 1170w)
Ako hodnotíme účinnosť našich výrobkov?
Účinnosť bola pre nás vždy veľmi dôležitým kritériom pred uvedením nového produktu na trh. V sedemdesiatych rokoch bolo v spoločnosti L'Oréal založené oddelenie starostlivosti o pleť a v rovnakom čase bolo zriadené špecializované oddelenie zamerané na metódy hodnotenia účinnosti. Odvtedy naši vedci neustále pracujú na vývoji produktov starostlivosti o pleť s čoraz lepšou účinnosťou. Kombinujú pritom technológie receptúr a látok s preukázanou účinnosťou pomocou testov in vitro a in vivo, inštrumentálnych biofyzikálnych metód a klinických testov vykonávaných nezávislými inštitútmi.
Na dosiahnutie pokroku si každá vedecká, lekárska či technická disciplína vyžaduje spoľahlivé a zodpovedajúce meracie prístroje, aby bolo možné charakterizovať a popísať študované populácie vo východiskovom bode. Tieto prístroje sú nevyhnutné pre výskumných pracovníkov a odborníkov na vyhodnotenie výsledkov svojej činnosti. Atlasy pokožky boli vyvinuté a publikované odborníkmi spoločnosti L'Oréal, aby objektívne porovnávali účinky produktov a ošetrení, ktoré vyvíjajú, s využitím rovnakých hodnotiacich kritérií pre ten ktorý kontinent.
![The Other Side Our Efficacy Image 1](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_our_efficacy_image_1.jpg?w=260&rev=678726fa8d0147d6925a6a8820d53908&hash=B4228C20EFBA9F82ACBEB651BDFB68B2C6D6E1F9 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_our_efficacy_image_1.jpg?w=320&rev=678726fa8d0147d6925a6a8820d53908&hash=97F7AA244BE3D31ED27685F1160368E7C607351A 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_our_efficacy_image_1.jpg?w=660&rev=678726fa8d0147d6925a6a8820d53908&hash=A9DDCD2903DE3A35652C526259A011FAA73F8334 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_our_efficacy_image_1.jpg?w=700&rev=678726fa8d0147d6925a6a8820d53908&hash=02E0DBE685141F6969882680D07396CB7AA4F5EA 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_our_efficacy_image_1.jpg?w=810&rev=678726fa8d0147d6925a6a8820d53908&hash=7AC52F7955F9E3E5D8F1BCFE9005D289A98C4943 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_our_efficacy_image_1.jpg?w=910&rev=678726fa8d0147d6925a6a8820d53908&hash=265F191A16EF081CD5E2AF15BAB77E5C43214811 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_our_efficacy_image_1.jpg?w=1170&rev=678726fa8d0147d6925a6a8820d53908&hash=BBB8A397613C3BB90B5CD4E384AF6034C07FD383 1170w)
Keď hovoríme o zložení, sú v rôznych kultúrach rozličné očakávania?
Každý región sveta má svoje kultúrne a klimatické špecifiká, takže ženy s rôznymi typmi pleti majú aj odlišné potreby. Napríklad v Ázii sa starnutie pokožky prejavuje najmä jej stmavnutím, zatiaľ čo v Európe sú prvou známkou starnutia pokožky vrásky. Preto spoločnosť L'Oréal Paris založila laboratóriá v rôznych regiónoch sveta: v Európe, Severnej a Južnej Amerike, Japonsku, Číne, Indii a Afrike. Ich cieľom je vytvoriť a prispôsobiť receptúry špecifickým potrebám zákazníčok v konkrétnej oblasti, čo je úžasné pre všetkých! Tieto poznatky a spolupráca s našimi laboratóriami po celom svete sú obrovským zdrojom inšpirácie pre naše inovácie.
![The Other Side Texture Image 1](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_1.jpg?w=260&rev=0e36d025c422479e89fcee2296e0dc6e&hash=3BC34EE8B48C416A4422A8170934B669958ACDFB 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_1.jpg?w=320&rev=0e36d025c422479e89fcee2296e0dc6e&hash=D99D863B30C60AE56C501D9C7D861D0FA168F557 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_1.jpg?w=660&rev=0e36d025c422479e89fcee2296e0dc6e&hash=9CE7C2353AFB22010DBB67EFF68BDCBA4200819D 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_1.jpg?w=700&rev=0e36d025c422479e89fcee2296e0dc6e&hash=DBD21D1E4D07142F38B48535CE07DA884E9DCA76 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_1.jpg?w=810&rev=0e36d025c422479e89fcee2296e0dc6e&hash=D8B4E3F57DB576A1A2BC2A2829456941C8772C9C 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_1.jpg?w=910&rev=0e36d025c422479e89fcee2296e0dc6e&hash=8A07D822118ACCF4427E7EF203A74ED1628F8902 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/the-other-side/the_other_side_texture_image_1.jpg?w=1170&rev=0e36d025c422479e89fcee2296e0dc6e&hash=7B1C31079599B8167372CE8238408E8BA51E4C0C 1170w)
Aké environmentálne výzvy reflektujete pri tvorbe vašich produktov?
Našou prvoradou výzvou je inovácia. Inými slovami, je potrebné integrovať najnovšie vedecké údaje a poznatky o pokožke a jednotlivých prísadách a priniesť ženám nové riešenia, a zároveň zabezpečiť, aby sme zosúladili environmentálne a sociálne ciele spoločnosti L'Oréal s účinnosťou a kvalitou našich výrobkov. Vždy berieme do úvahy vplyv účinných látok a surovín, ktoré používame a tiež ich pôvod.
SPOT (nástroj určený na optimalizáciu trvalo udržateľného produktu) je jedinečný a inovatívny. Bol vyvinutý spoločnosťou L'Oréal na hodnotenie celkového vplyvu kozmetického výrobku. Metodológia SPOT ako prvá v odvetví kvantifikuje sociálne a environmentálne účinky všetkých našich výrobkov v každom aspekte životného cyklu produktu.
SPOT je výsledkom spolupráce rôznych tímov spoločnosti L'Oréal – pre trvalo udržateľný rozvoj, obaly a výskum – a externých medzinárodných odborníkov. Metodológia bola implementovaná do všetkých výrobkov skupiny L'Oréal v roku 2017 a v súčasnosti je plne integrovaná do dizajnu a marketingu všetkých našich nových produktov.
Viac informácií nájdete tu.