Hero Landing Logo 2

L'Oréal Paris, oficiálny partner festivalu, stavia ženy do hlavnej úlohy

Filmový festival v Cannes bol vždy pre značku L’Oréal Paris príležitosťou, aby oslávila svoju rozmanitú a inkluzívnu víziu krásy prostredníctvom partnerstva s ikonickými herečkami a vychádzajúcimi talentmi. Tento rok L’Oréal Paris posúva svoj záväzok k ženám zase o krok ďalej udelením ocenenia Light on Women. Prostredníctvom tejto iniciatívy podporujeme tvorkyne krátkych filmov a stojíme za zviditeľnením žien vo filmovom svete.

OCENENIE LIGHTS ON WOMEN, NAŠA NOVÁ INICIATÍVA PRE NÁDEJNÉ TVORKYNE KRÁTKYCH FILMOV

Festival de Cannes sa pre značku L’Oréal Paris tento rok stane významnou príležitosťou k tomu, aby vo svojom záväzku k ženám zašla zase o krok ďalej. V spolupráci so súťažou Krátkych filmov a programom medzinárodných filmových škôl s hrdosťou vyhlasujeme cenu Lights on Women, ktorá vyjadrí uznanie nádejnej talentovanej žene, umožní jej prekonávať bariéry, a taktiež pomôže transformovať filmový priemysel do budúcnosti. Konečný výsledok vyhlási 16. júla Kate Winslet, dokonale stelesňujúca talentovanú a sebavedomú ženu, ktorá zaujme svojou charizmou aj bez umelých príkras a retušovania. Víťazka inauguračného ocenenia Lights On Women získa finančnú podporu až do výšky 30 000 eur. Toto jedinečné uznanie jej zároveň poskytne platformu pre lepšie zviditeľnenie a prístup do „sesterskej komunity“ filmových talentov.

Ocenenie Lights on Women A VÍŤAZOM SA STÁVA…

Dňa 16. júla nezmeškajte odhalenie výberu poroty a objavte prvú nádejnú držiteľku ocenenia pre tvorkyne krátkych filmov!

SLEDUJTE NÁS NAŽIVO NA INSTAGRAME

"L’Oréal Paris je značkou žien a feminizmu. Veríme v posilnenie postavenia žien pri zdolávaní prekážok so súčasným dlhodobo pozitívnym sociálnym vplyvom na ich komunity."

Delphine Viguier-Hovasse, globálna prezidentka značky L’Oréal Paris

30 MEJKAPARTISTOV, KTORÍ NA FESTIVALE VYTVORIA AŽ 300 LÍČENÍ

Od otvorenia po záverečný ceremoniál a každý deň medzi tým, budú vizážisti L’Oréal Paris vytvárať líčenia pre členov poroty, ako aj naše ambasádorky. Pod vedením kreatívneho génia značky, Val Garlandovej, tím 30 a viac medzinárodných mejkapartistov navrhne okolo 300 líčení. Tento rok sa festival uskutoční po prvýkrát v strede leta. To je ďalšia výzva pre našich vizážistov, ktorí sa budú musieť pri skrášľovaní jednotlivých hostí popasovať s neúprosne ostrým svetlom a horúcim podnebím stredomorského pobrežia.

DIVERZITA NA ČERVENOM KOBERCI

Na červenom koberci v Cannes, známom aj ako „la montée des marches“ pred Palais des Festivals, bude značku L’Oréal Paris reprezentovať celý zástup výnimočných žien rozličného pôvodu. Naše herecké ikony a abasádorky zo sveta hudby, módy a aktivizmu z rôznych kontinentov a kultúr sa spojili, aby na tejto svetovej scéne predstavili krásu diverzity. Prítomných bude jedenásť našich ambasádoriek z celého sveta vrátane Helen Mirrenovej, Leily Bekhtiovej, Andie MacDowellovej a Gemmy Chanovej.

Pre L’Oréal Paris neexistuje len jediná forma krásy, pričom Cannes sa stáva živým vyjadrením našej vízie modernej krásy. Naša hlboká viera v čaro rozmanitosti bude tento rok mimoriadne rezonovať, keďže porote bude predsedať aktivistický režisér Spike Lee, prvý Afroameričan zastávajúci túto pozíciu.

Diversity Carpet

LÍČENIE Z ČERVENÉHO KOBERCA PRE KAŽDÉHO

Vďaka našej dvornej mejkapartistke Val Garlandovej a vlasovému guru Stéphanovi Lancienovi, ktorí krok za krokom odhaľujú svoje výtvory na červenom koberci, si môžete okamžite vykúzliť oslnivo krásny vzhľad. So silou odvážne červených pier s rúžom Color Riche, či výrazným pohľadom s riasenkou Volume Million Lashes, umožňuje značka L’Oréal Paris ženám sprostredkovať svetu odkaz, aký chcú. Pretože „Všetky ženy za to stoja“.

OBJAVTE NAŠE FESTIVALOVÉ HVIEZDNE PRODUKTY

V CANNES PRI OSLAVE KULTÚRY MYSLÍME AJ NA PRÍRODU

Na začiatku tretej dekády 21. storočia sa filmový festival v Cannes zaviazal k zodpovednosti a aktivitám v prospech životného prostredia. Hybridné vozidlá, výrazná redukcia papierových tlačených materiálov, úplné odstránenie plastových fliaš na vodu, recyklácia, odpadové hospodárstvo, zodpovedné stravovanie, kompenzácia uhlíkovej stopy... Opatrenia prijaté na filmovom festivale v Cannes sú v súlade s krokmi, ktoré podniká značka L'Oréal Paris na ceste za krajším svetom pre budúce generácie.

Prejsť na článok “L’ORÉAL FOR THE FUTURE”