V Cannes ste podporili film Karavan. Čo pre vás znamenalo reprezentovať český úspech na medzinárodnej scéne s L’Oréal Paris za chrbtom?
Po tridsiatich rokoch sa podarilo českému filmu dostať sa do súťaže Un Certain Regard v Cannes. A to navyše snímke režírovanej ženou – Zuzanou Kirchnerovou.
Bol to pre nás všetkých obrovský úspech a pre mňa ešte znásobený tým, že som si červený koberec v Cannes užila nielen ako herečka v hlavnej úlohe Karavanu, ale aj ako ambasádorka L'Oréalu. Takže to boli dve veľké „prvýkrát“ naraz a cítila som sa ako vo sne.
Ako sa líši vaša príprava na filmovú úlohu pred kamerou od prípravy na veľkú spoločenskú udalosť, ako je festival v Cannes?
To sú úplne rozdielne veci. Pred kamerou sa väčšinou snažím čo najviac priblížiť pravde vo všetkých aspektoch, čo zahŕňa aj komplexnú prípravu.
Na koberci sa, naopak, snažím byť od reality čo najďalej! V tom zmysle, že človek sa na chvíľu premení na dokonale pripraveného na jednu úžasnú chvíľu. Je za ním celý tím ľudí, ktorí robia maximum pre to, aby všetko bolo dokonalé. Ale zároveň je veľmi dôležité zostať sám sebou a naozaj si danú chvíľu užiť.
Aké bolo zdieľať atmosféru festivalu s ikonickými ambasádorkami značky?
Podobné udalosti mi ukazujú, že všetci ľudia na svete sme v jadre rovnakí a spája nás práve naše človečenstvo. Máme sny, pochybnosti, výhry, prehry a mali by sme to tak chápať aj u ostatných. Myslím, že to je veľmi upokojujúci pocit.