Digitálne inovácie

Naša značka sa zakladá na vedeckom pokroku. Na zdokonalenie našich kozmetických produktov využívame najnovšie technológie vrátane umelej inteligencie a inovácií v oblasti údajov. Pomocou technológií rozšírenej reality a umelej inteligencie získavajú naše virtuálne skúšobne (ktoré sú výhradným vlastníctvom spoločnosti L’Oréal Paris) milióny údajov, aby dokázali ponúknuť odporúčania na mieru.
Brand Section Digital Experiences Image 1

Make Up Genius bola prvou iniciatívou značky, ktorá ponúkla digitálnu službu s takouto realistickou simuláciou. Dala ženám príležitosť vyskúšať si produkty, ktoré by inak ani nezvažovali. Ženy sa môžu stať tvorkyňami vlastného vzhľadu v reálnom čase a okamžite si zakúpiť vybrané produkty. Služba Skin Genius s použitím technológie Modiface High, ktorú spoločnosť L’Oréal odkúpila v roku 2018, odporúča zákazníkom produkty spolu s prispôsobenými informáciami o ich pleti – žiarivosti, kvalite pórov, pevnosti, ryhách, vráskach a odtieni pleti. Vďaka tejto úspešnej kombinácii klinických a technologických pokrokov ponúka Skin Genius úroveň spoľahlivosti, ktorá sa na 98 % vyrovnáva diagnózam dermatológov.

Tieto inovácie vo vlastníctve spoločnosti posúvajú hranice prispôsobenia kozmetických produktov. Pomáhajú ženám v ich každodennom živote, a hoci je naša kozmetická značka orientovaná na masový trh, ponúkame im jedinečnú skúsenosť.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.sk/digitalne-inovacie" } { "@context": "http://schema.org", "@type": "BreadcrumbList", "itemListElement": [ { "@type":"ListItem", "position": 1, "item": { "@id": "/", "name": "Home" } } , { "@type":"ListItem", "position": 2, "item": { "@id": "https://www.lorealparis.sk/digitalne-inovacie", "name": "digitalne inovacie" } } ] }